Hvor er GrillSymbol og Petteri Wiimaa produkter blevet produceret?

GrillSymbol og Petteri Wiimaa mærkeprodukter fremstilles i Estland. Udviklingsaktiviteter foregår i Estland og de nordiske lande i samarbejde med flere specialister inden for deres felt, herunder mange professionelle kokke. En stor del af produkterne laves i hånden: For at finde ud af, hvem der har lavet dit produkt, så kig under produktets bund eller andre skjulte steder, og du finder en etiket med producentens navn.

 

Hvilke butikker sælger GrillSymbol og Petteri Wiimaa produkter?

Udover vores egen netbutik er GrillSymbol og Petteri Wiimaa produkter tilgængelige hos nogle forhandlere, du kan finde listen her.

 

Hvordan værdsætter GrillSymbol miljøet som producent?

År efter år tager vi mere og mere hensyn til miljøet og forsøger at reducere vores CO2-fodaftryk. Da vores produkter er designet til at holde i årtier, kan vi generelt ikke spare på materialer. Vi bruger for det meste kvalitetsstål af europæisk oprindelse. Vi bruger minimalt med kemikalier i vores produktionsprocesser. Ved emballering af produkter bruger vi utrykt brunt pap, som er lavet af 79% genbrugsmateriale. Produkterne er mærket med et lille klistermærke med kun de væsentligste oplysninger.

 

Til hvilke lande leveres varerne og på hvilket sprog er kundeservicen?

Vi leverer ordrer til private kunder i alle lande i EU og Storbritannien, Schweiz og Norge. Vi leverer også ordrer fra bulkkøbere til andre lande efter aftale. Kundeservice er tilgængelig på engelsk, fransk, tysk, svensk, finsk og estisk.

 

Er det muligt for en erhvervskunde at købe produkter momsfrit?

Vi udsteder momsfrie fakturaer til virksomheder som er registreret i EU og er momspligtige. Send os din købsanmodning, virksomhedsoplysninger og momsnummer til: order@grillsymbol.com. Vi betjener erhvervskunder uden for EU med købsbeløb, der starter ved 10000 DKK. Giv os venligst besked om dine købsønsker på ovenstående e-mailadresse. Vi håndterer hver erhvervskundes forespørgsel personligt.

 

Betalingsmetoder og beskyttelse af personoplysninger:

I vores netbutik kan du betale med kreditkort eller PayPal. Mer info findes her.

Ønsker du at købe med faktura og foretage en betaling i netbanken, udarbejder vi en forskudsfaktura. Skriv til os om din anmodning: order@grillsymbol.com

Beskyttelse af personoplysninger: Betingelserne for databeskyttelse er i overensstemmelse med lovgivningen i EU-Parlamentets forordning.

 

Leveringstid og ordresporing:

Ordrer afsendes fra Tallinns lager inden for 1-2 arbejdsdage efter bestilling. Såfremt leveringen af ​​varerne fra lageret af en eller anden grund bliver forsinket, vil kunden få besked herom. Kureren leverer normalt forsendelser inden for 3-5 arbejdsdage, for øer/specielle regioner tillægges et par dage. Mindre varer sendes til pakkeformidlere, større og tungere leveres til kundens adresse. Kunden modtager en besked med leveringsoplysninger og et sporingsnummer til den e-mailadresse, der er angivet i bestillingsformularen. Ud fra dette nummer kan du spore forsendelsens rejse på kurerfirmaets hjemmeside. Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du få hjælp fra vores kundesupport: support@grillsymbol.com

 

Kan jeg returnere produkter?

Kunden har ifølge pligtloven ret til at returnere varen inden for 14 dage efter bestilling fra netbutikken. Returvarer skal være ubrugte og ubeskadigede. Mere detaljeret information om returnering kan findes her.

Hvis du har mistanke om, at det modtagne produkt er forkert, defekt, ufuldstændigt samlet eller beskadiget under transport, bedes du kontakte vores kundesupport: support@grillsymbol.com

 

Garantiperiode og eftersalgsservice

Alle produkter har en producentgaranti på 24 måneder, uanset om køberen er en privatperson eller en virksomhed. Mere detaljerede garantibetingelser findes i blokken med brugsanvisninger til produkterne. Garantibetingelserne er angivet på den allersidste side i brugervejledningen.

Eftersalgsservice og reservedele: hvis du har et ældre generation af GrillSymbol-produkt, der mangler reservedele, har vi for det meste reservedele på lager. Undtagelsen er de ældre Smoky Beast modeller (lakeret sort), der var i produktion fra 2005 til 2012, og som vi stoppede med at tilbyde reservedele til i 2023. Reservedelene kan findes på hjemmesiden under kategorien: ”Reservedele”.

 

Kan jeg købe et GrillSymbol gavekort?

Ja, den mulighed findes. Gavekort i PDF-format er tilgængelige for et beløb på 500, 1000 og 2000 DKK. Send os din anmodning, oplysninger om modtageren af ​​gavekortet og beløbet til: order@grillsymbol.com.

 

Hvordan bliver man distributør af GrillSymbol-produkter eller køber man en franchise i et andet land?

Hvis du er interesseret i at videresælge vores produkter gennem en butik, netbutik eller gennem enhver anden form for forretning, samarbejder vi gerne. For at gøre dette, send os en kort beskrivelse af din idé via kontaktsiden, så kontakter vi dig!

GrillSymbol-franchise kan købes i flere EU-lande, foruden de skandinaviske lande, Tyskland, Frankrig, Spanien og de baltiske lande. Vi er åbne for franchisesamarbejde i mange andre lande uden for EU. For at ansøge om en franchise, send din ansøgning via kontaktsiden eller til adressen: info@grillsymbol.com.

 

Samarbejder GrillSymbol med influencers på sociale medier?

Ja, vi arbejder konstant med forskellige former for samarbejde med influencers fra forskellige lande. Hvis du kan lide vores produkter og ønsker at samarbejde, bedes du præsentere dine ideer for os. Som udgangspunkt samarbejder vi i form af ”produkt for service”.

GrillSymbol Products