Bestillingsinformation


Leveringsvilkår

Varer som findes på lager leveres normalt inden 10 arbejdsdage. Vi reserverer os for eventuelle forsinkelser af pakken hvis problem eller fejl opstår under transporten.

Vi leverer som standard via Schenker, men bruger ibland også den svenske post.
Du kan finde din nӕrmeste udhentningsplads hos Schenker eller Posten.

Vi leverer som regel direkte til kunden fra fabrikken i Tallinn. Grillpander/set fra GrillSymbol sendes som pallegods og fragten beregnes ud fra hver enkelt order!

Fragtprisen

Prisen varierer ud fra vӕgt og volym på det gods som er bestilt. Generellt ligger priserne fra cirka 600 dkr for GrillSymbol pander/set.
Fragtprisen beregnes og meddeles altid til kunden før leverance.

Fri fragt ved køb over 1000 dkr.

Vi forbeholder os retten at ikke leverere via kredit eller faktura til personer som ikke opfylder vore betingelser. Lige nu kan vi kun levere til kunder i Sverige og Danmark.

Betalingsvilkår

Leverede varer tilhør Matlagningute Norden AB frem til at produkterne er fuldt ud betalte.

Falske bestillinger og bedragerier/førsøg til bedrageri vil omgående politianmeldes!

Personoplysninger

De personoplysninger som indhentes ved bestillning kommer ikke at bruges af tredje part uden er kun til for at vi skall kunne leverere til korrekt person. Du har ret at ta del af hvilke personoplysninger vi har sparede om dig, og hvis de er forkerte, ufuldstӕndige eller irrelevante kan du forlange at oplysningerne ӕndres eller fjernes.

Konsumentkøbloven

Matlagningute.se tillemper Konkurrance- og forbrugerstyrelsens rigtlinier og følger derfor købeloven og EU:s regler om e-handel. Som privatkonsument har du derfor alle rettigheder som omnӕvnes i købeloven, bland andet to års reklamationsret hvis du kan påvise fabrikationsfejl.

Retur og reklamation

Før en retur og/eller reklamation skal kunden altid kontakte sӕlgeren i forvej, enten via telefon eller e-post.
Ved retur skal man kontakte os inden 14 dage fra købet, og da står kunden også selv for fragten. Som kunde får man så vejledning gӕldende returen da det kan skille sig ad beroende af hvad slags pakke det drejer sig om.
Inten retur accepteres hvis kunden ikke i forvej har kontaktet os.
Ved reklamation står sӕlgeren for fragt og erstatningsleverance.
Ved synlig transportskade skal kunden altid direkte kontakte ansvarig transportør på udleveringspladsen.